اخبار ورزقان

اخبار ورزقان
NEWS (((( سامانه پیامکی 50001333334389 ))))
ابزار وب رایگان-ترجمه سایت انگلیسی

تبریز- ایرنا- فرمانداران شهرستان های بناب و ورزقان از خدمات نجاتگران هلال احمر این شهرستانها در امداد رسانی به حادثه دیدگان اخیر تقدیبر کردند.

 

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان آذربایجانشرقی، علی غفاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورزقان گفت: با توجه به نزدیکی فصل سرما و بروز بارندگی های فصلی و زمستانی در پی درخواست هلال احمراز فرمانداری این شهرستان ، جلسه هماهنگی کارگروه امداد و نجات شهرستان بامداد امروز برگزارشد.

وی افزود: در این جلسه ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته در زمینه بارش برف زودرس در اوایل آبانماه توسط ادارات و نهادها ، برنامه ریزی و تصمیمات لازم در خصوص آمادگی برای پاسخگوئی به حوادث احتمالی صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: فرماندار شهرستان ورزقان نیز در این جلسه بر مشکلات روستاییان جنگل نشین اشاره و بر لزوم حفظ آمادگی اداره راه و شهرسازی برای بازگشایی مسیر راهها در فصل سرما تاکید کرد .

به گفته وی همچنین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز با هدف کمک رسانی مکلف به تهیه لیست بانوان بارداری که در فصل سرما از آذر تا پایان اسفند امکان زایمان را دارند، شد .

همچنین فرماندار شهرستان ورزقان با تقدیم لوح سپاس از زحمات و تلاش های امدادی هلال احمر در جریان بارش برف اخیر تقدیر و از اقدامات جمعیت هلال احمر ورزقان در پاسخگوئی مطلوب به ریزش برف سنگین روزهای اخیرتجلیل کردند.

بر این اساس ، فرماندار شهرستان بناب نیز با هدف تجلیل از نیروهای هلال احمردر آستانه فرا رسیدن فصل سرما و اتخاذ تمهیدات لازم کارگروه امداد ونجات و آموزش همگانی شهرستان بناب تشکیل جلسه داد.

جعفر صادق قلی پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب با اعلام این خبر گفت: به منظور تدوین راهکارهای مقابله با فصل سرما و تهیه و تدارک تجهیزات لازم جلسه کارگروه امداد ونجات و آموزش همگانی شهرستان بناب تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ولی الله فرج اللهی فرماندار شهرستان بناب بر لزوم آموزش و آمادگی نیروهای امدادی تاکید و بر اساس ارزیابی های انجام گرفته از مانورهای اخیر کارگروه های امداد و نجات شهرستان از نیروهای جمعیت هلال احمر در برگزاری مانور لحظه صفر و داشتن آمادگی لازم تقدیر کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, توسط آقای کیومرث کاظم پور
تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت خبری ورزقان و روستاها می باشد. | طراحی : پایگاه اطلاع رسانی